Subject: Re: Justiitsministri 13. novembri 2013. aasta määruse nr 36 „Vandetõlgile tõlketööde määramise ja täitmise kord ning tasumäärad“ muutmine
From: Dmitri Šmorgun <[email-masked]>
To: "info.jm", "info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Edda Teder" <[email-masked]>, "Kerli Valk" <[email-masked]>, "Meelis Leesik" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Pille Lindpere" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Moonika Peling" <[email-masked]>,Sigrid Väär <[email-masked]>, "Siret Laasner" <[email-masked]>,Maris Järve <[email-masked]>, <[email-masked]>,Mariliis Soomäe <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Date: Fri, 1 Mar 2024 13:40:38 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume pikendada tagasiside andmise tähtaega 2 nädala võrra kuna tekkisid
küsimused terminoloogia väljatöötamise osas

Lugupidamisega

<https://s3.amazonaws.com/ucwebapp.wisestamp.com/bf67f6b8-02f8-4b94-b709-d
2bcdd299fb7/IMG_7687.crop_1784x1918_3222%2C640.preview.format_png.resize_2
00x.png#logo>
Dmitri Shmorgun
MTÜ Vandetõlkide Koda, juhatuse esimees

 <tel:+372 578 777 79> +372 578 777 79 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www. <http://www.autojoy.ee> vandetolgid <mailto:[email-masked]> .ee
<http://www.autojoy.ee>

 <http://www.facebook.com/ticketbest.est>
<http://www.linkedin.com/in/dmitri-shmorgun-4942554/>

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, February 23, 2024 9:19 AM
To: info <[email-masked]>; [email-masked] <[email-masked]>;
[email-masked] <[email-masked]>; Edda Teder
<[email-masked]>; Kerli Valk <[email-masked]>; Meelis
Leesik <[email-masked]>; [email-masked]
<[email-masked]>; Pille Lindpere <[email-masked]>;
[email-masked] <[email-masked]>; [email-masked]
<[email-masked]>; Moonika Peling <[email-masked]>; Sigrid
Väär <[email-masked]>; Siret Laasner <[email-masked]>; Maris
Järve <[email-masked]>; [email-masked] <[email-masked]>; Mariliis Soomäe
<[email-masked]>; [email-masked] <[email-masked]>;
[email-masked] <[email-masked]>;
[email-masked] <[email-masked]>; [email-masked]
<[email-masked]>; Rotislav Tsikalski <[email-masked]>;
Natalia Mäekivi <[email-masked]>; [email-masked] <[email-masked]>;
Žanna Kutšerova <[email-masked]>; Jelena Velman-Omelina
<[email-masked]>; [email-masked] <[email-masked]>; Andres
Aavik <[email-masked]>; [email-masked]
<[email-masked]>; Natalja Põlkina <[email-masked]>; Galina
Tkacheva <[email-masked]>; Anžela Strelczyk
<[email-masked]>; Ülle Kasemaa <[email-masked]>;
Ksenia Mikultšik <[email-masked]>; Jekaterina Rjabuhha
<[email-masked]>; Lilia Chykalska <[email-masked]>; Eesti Keele
Instituut <[email-masked]>
Subject: Justiitsministri 13. novembri 2013. aasta määruse nr 36
„Vandetõlgile tõlketööde määramise ja täitmise kord ning tasumäärad“
muutmine

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 4. märtsiks

Link EISi
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a4474ede-af74-45ba-bbdf-7d9
b97d7bc11

Pealkiri: Justiitsministri 13. novembri 2013. aasta määruse nr 36
„Vandetõlgile tõlketööde määramise ja täitmise kord ning tasumäärad“
muutmine

Registreerimise kuupäev: 23.02.2024

Registreerimise number: 8-1/1981-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee